W ramach płatności PayU dostępne są płatności ratalne w dwóch wariantach – standardowe raty z korzystnym oprocentowaniem lub Raty 0%, dzięki którym nie ponosisz żadnych kosztów rozłożenia płatności na raty (RRSO 0%).

Jak kupić na raty krok po kroku

Krok 1

Kliknij „kup teraz” przy wybranym produkcie.

Krok 2

Wypełnij formularz zamówienia i wybierz opcję płatności PayU.

Krok 3

Po przejściu dalej zostaniesz przekierowany na stronę PayU, na której wybierz płatność na raty:

raty payU

Krok 4

Następnie wybierz formę rat, która jest dla Ciebie najlepsza. Do wyboru masz dwa warianty:

a) raty 0% (nie ponosisz kosztu rat, jednak masz do wyboru mniejszą liczbę rat);
b) raty standardowe (są korzystnie oprocentowane, a dodatkowo możesz rozbić płatność nawet na kilkadziesiąt rat).

raty payU

Krok 5

Wybierz liczbę rat i wypełnij wniosek kredytowy zgodnie z instrukcjami systemu PayU. System może poprosić Cię o potwierdzenie tożsamości przelewem w wysokości 1 zł.

By ubiegać się o Raty PayU, wystarczy wypełnić formularz dostępny online. Nie potrzebujesz zatem żadnych dodatkowych zaświadczeń, np. dowodu zatrudnienia z miejsca pracy. Zdolność kredytowa weryfikowana jest na dwa sposoby:

Krok 6

Ostatnim krokiem jest decyzja kredytowa. Czas oczekiwania to zazwyczaj kilkanaście minut, ale może być potrzebne nawet kilka godzin.

  1. Otrzymałeś decyzję pozytywną? Wspaniale. Twoje dostępy do programu pojawią się na Twojej skrzynce e-mail w ciągu kilku minut.
  2. Otrzymałeś decyzję negatywną? Nie martw się. Pojawi się możliwość złożenia wniosku w kolejnym banku. Możesz też zrezygnować z rat – napisz do mnie, a umożliwię Ci opłacenie zamówienia w inny sposób (np. przelewem tradycyjnym, blikiem, kartą lub szybkim przelewem).

Więcej informacji na temat płatności ratalnych PayU oraz RRSO znajdują się tutaj.

Regulamin rat 0% znajduje się tutaj.

Przegląd polityki prywatności
Jak medytować - Produkty

Ta strona używa plików cookies, dzięki czemu jesteśmy w stanie gwarantować lepsze doświadczenie z użytkowania tej strony. Pliki cookie są przetrzymywane w twojej przeglądarce i są pomocne przy takich funkcjach jak rozpoznawanie kiedy wracasz na naszą stronę oraz pomagają nam lepiej zrozumieć, które elementy naszego serwisu najbardziej są dla Ciebie interesujące.

Pliki cookies konieczne do właściwego działania strony

Te pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania strony. (np. możliwość logowania się)

Pliki cookies Google Analytics

Ta strona używa Google Analytics do zbierania anonimowych danych takich jak liczba odwiedzających stronę lub najbardziej popularne podstrony.

Utrzymanie tych plików cookies włączonych pozwala nam lepiej dostosować tę stronę do Twoich potrzeb.

Inne pliki cookies

Hotjar

Używamy narzędzi firmy Hotjar Ltd., aby lepiej zrozumieć potrzeby i doświadczenie naszych Użytkowników i zoptymalizować nasze usługi internetowe (np. sprawdzić ile czasu spędzają na których stronach, które linki wybierają, co Użytkownicy robią i nie lubią, śledzić ruchy myszką, miejsca klikania, czy w jaki sposób strona jest scrollowania itp.). Hotjar wykorzystuje pliki cookie i inne technologie do zbierania danych o zachowaniu Użytkowników i ich urządzeniach (w szczególności adres IP urządzenia (przechwytywane i przechowywane tylko w formie anonimowej), rozmiar ekranu urządzenia, typ urządzenia (unikalne identyfikatory urządzenia), informacje o przeglądarce, położenie geograficzne (tylko kraj), preferowany język używany do wyświetlania naszej strony internetowej), mapy kliknięć czy inne statyczne wykresy, ale także nagrania sesji. Hotjar przechowuje te informacje w pseudonimizowanym profilu użytkownika. Ani Hotjar, ani my nigdy nie użyjemy tych informacji do identyfikacji poszczególnych użytkowników lub do dopasowania ich do dalszych danych danego użytkownika.

https://www.hotjar.com/legal/policies/privacy

 

Facebook Pixel

Jest to narzędzie, które pomaga nam mierzyć skuteczność reklam na podstawie analizy działań podejmowanych przez Użytkowników w naszym serwisie. Dane z piksela wykorzystujemy m.in. do: emisji reklam wśród właściwej grupy odbiorców, tworzenia grup odbiorców reklam, w tym tzw. look-alike, analizowania tego, co zdarzyło się w wyniku kliknięcia w reklamę zarówno za pośrednictwem narzędzi reklamowych Facebook jak i w serwisie, używania innych narzędzi reklamowych Facebook, jak np. custom audience.

Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA https://pl-pl.facebook.com/privacy/explanation