Jak się wyciszyć – Medytacja Prowadzona – Spokój Umysłu (14 min)

Spis treści

Szukasz sposobu na to jak się wyciszyć i uspokoić? Potrzebujesz wytchnienia, a jednocześnie nie chcesz uciekać w nałogowe przyjemności? W tym wpisie zapraszam Cię na medytację, dzięki której poczujesz więcej spokoju i odpoczniesz. Działa ona bardzo relaksująco. Uwielbiam tę medytację – bardzo pomaga także w przypadku gonitwy myśli czy bólu głowy. Dzięki niej wiem, jak się wyciszyć i uspokoić głowę.

Jak się wyciszyć – medytacja prowadzona

🧘‍♀️Jak się wyciszyć? 👉Medytacja Prowadzona 𝒏𝒂 Spokój Umysłu 😌

W tej medytacji Sylwek poprowadzi Cię przez proces medytacyjny, w którym będziesz miał okazję się przyjrzeć się, jak odczuwasz swoje ciało i głowę w tym właśnie momencie. Następnie poprzez życzliwość, otwartość, świadomość oraz praktyki pracy z energią zrównoważysz swoje ciało i umysł. Wszystko odbędzie się w delikatny i stopniowy sposób.

Medytacja na spokój umysłu krok po kroku:

  1. Usiądź wygodnie i zrelaksuj się
  2. Weź 3 głębsze oddechy, niech wydech będzie dłuższy niż wdech
  3. Przeskanuj swoje ciało od stóp, przez nogi, biodra, brzuch, plecy, klatkę piersiową, ręce, dłonie, ramiona, barki, szyję aż do czubka głowy
  4. Sprawdź, jakie odczuwasz doznania w ciele i zauważ, w jakiej części swojego ciała odczuwałeś największy spokój
  5. Przenieś tam swoją uwagę, mogą to być np. biodra
  6. Poczuj równocześnie to spokojne miejsce i swoją głowę, w której możesz czuć ruch i dynamikę, w której być może dużo się dzieje
  7. Zauważ, jak spokój łączy się z doznaniami płynącymi z Twojej głowy
  8. Sprawdź, co się pojawia w Twoim ciele
  9. Przenieś swoją uwagę do głowy i wypełnij ją spokojem, zauważ jak spokój i dynamika łączą się ze sobą
  10. Wyobraź sobie, że Twoja głowa jest jak przestrzeń, która jest otwarta na wszystko co się pojawia, zarówno spokojne jak i niespokojne myśli
  11. Skontaktuj się z tą życzliwością w swojej głowie
  12. Sprawdź, co się dzieje z doznaniami w Twojej głowie, gdy pozwalasz przepływać wszelkim myślom
  13. Wróć uwagą do swojego ciała, poczuj kontakt z podłożem
  14. Weź jeszcze jeden głęboki wdech i podczas wydechu wyobraź sobie jak Twoja głowa i ciało się rozluźniają

jak się wyciszyć medytacja

Podsumowanie

Mam nadzieję, że ten wpis był dla Ciebie przydatny i wiesz już jak się wyciszyć. Daj koniecznie znać jak podobała Ci się medytacja! ?Więcej naszych medytacji znajdziesz na YouTube.

Sprawdź także naszą medytację na wewnętrzny spokój, w której Twoja uwaga będzie poruszać się po Twoich zmysłach, ciele, emocjach i procesach myślowych. Korzyścią jest głębszy spokój i relaks. Bardzo polecam.

Podobał Ci się ten wpis?

Jeśli tak, to dołącz do naszej społeczności, aby otrzymywać inspirujące materiały o medytacji i ćwiczeniach oddechowych. Dziękujemy!

Ela i Sylwek

Cześć, witamy Cię na naszym blogu o medytacji i ćwiczeniach oddechowych. Chcemy Cię zainspirować naszymi sposobami, dzięki którym jesteśmy bardziej zdrowi i szczęśliwi.

Otrzymaj prezent!

Otrzymaj darmowy kurs wdzięczności

Zmniejsz stres i odczuwaj więcej szczęścia w swoim życiu!