Skuteczna i prosta medytacja [zrelaksuj się w 5 minut]

Spis treści

Obserwacja swojego oddechu to prosta medytacja, która przyniesie Ci więcej spokoju, rozluźnienia i wzmocni Twoją koncentracje. Skupienie się na swoim oddechu przynosi niesamowite rezultaty, pomaga wyłączyć nasz umysł i poczuć swoje ciało. Jest to najłatwiejsza technika medytacji, idealna dla początkujących.

Zapraszam Cię do tej krótkiej 5-minutowej praktyki.

Prosta medytacja, czyli medytacja z oddechem

Jakie są Twoje wrażenia po tej medytacji? Czy nie jest to wspaniały odpoczynek dla umysłu? Medytację możesz wykonywać rano, wieczorem, czy kiedykolwiek masz kilka minut wolnego czasu. Wystarczy się zatrzymać i poczuć swój oddech.

prosta medytacja krótka medytacja

Sprawdź także nasze inne, nieco dłuższe medytacje oddechu, które prowadzi Sylwek.

Jeżeli chcesz wdrożyć medytację w swoje życie, sprawdź nasz wpis jak zacząć medytować, gdzie znajdziesz 4 proste kroki do regularnej praktyki.

Podobał Ci się ten wpis?

Jeśli tak, to dołącz do naszej społeczności, aby otrzymywać inspirujące materiały o medytacji i ćwiczeniach oddechowych. Dziękujemy!

Ela i Sylwek

Cześć, witamy Cię na naszym blogu o medytacji i ćwiczeniach oddechowych. Chcemy Cię zainspirować naszymi sposobami, dzięki którym jesteśmy bardziej zdrowi i szczęśliwi.

Otrzymaj prezent!

Otrzymaj za darmo 7 medytacji na start

Zacznij swoją przygodę z medytacją, zmniejsz stres i zadbaj o swoje zdrowie!