Skuteczna i prosta medytacja [zrelaksuj się w 5 minut]

Spis treści

Obserwacja swojego oddechu to prosta medytacja, która przyniesie Ci więcej spokoju, rozluźnienia i wzmocni Twoją koncentracje. Skupienie się na swoim oddechu przynosi niesamowite rezultaty, pomaga wyłączyć nasz umysł i poczuć swoje ciało. Jest to najłatwiejsza technika medytacji, idealna dla początkujących.

Zapraszam Cię do tej krótkiej 5-minutowej praktyki.

Prosta medytacja, czyli medytacja z oddechem

Skuteczna i prosta medytacja oddechu 🍀 [zrelaksuj się w 5 minut]

Jakie są Twoje wrażenia po tej medytacji? Czy nie jest to wspaniały odpoczynek dla umysłu? Medytację możesz wykonywać rano, wieczorem, czy kiedykolwiek masz kilka minut wolnego czasu. Wystarczy się zatrzymać i poczuć swój oddech.

prosta medytacja krótka medytacja

Sprawdź także nasze inne, nieco dłuższe medytacje oddechu, które prowadzi Sylwek.

Jeżeli chcesz wdrożyć medytację w swoje życie, sprawdź nasz wpis jak zacząć medytować, gdzie znajdziesz 4 proste kroki do regularnej praktyki.

Podobał Ci się ten wpis?

Jeśli tak, to dołącz do naszej społeczności, aby otrzymywać inspirujące materiały o medytacji i ćwiczeniach oddechowych. Dziękujemy!

Otrzymaj darmowy kurs wdzięczności

Zmniejsz stres i odczuwaj więcej szczęścia w swoim życiu!