Jak mieć swobodny oddech? [sesja prowadzona na głębokie oddechy 19 min]

Spis treści
Pamiętam, jak jeszcze kilka lat temu każdy wdech powodował we mnie poczucie dyskomfortu. Zauważałem w swoim ciele ograniczenia i uwarunkowania. Te napięcia powodowały, że wszelkie ćwiczenia z oddechem były dla mnie trudne i frustrujące. I nie wynikało to w żaden sposób z jakiejś kontuzji, choroby itd.
medytacja jak wybrać medytację

Jak mieć swobodny oddech?

Skutki tego były takie, że wszelkie medytacje, w których należało się skupiać na oddechu były dla mnie bardzo nieprzyjemne i trudne do wykonywania. W efekcie mijałem je szerokim łukiem, nie mówiąc już o żadnych sesjach oddechowych.
Wraz z systematyczną pracą ze swoim ciałem oraz emocjami, napięcia wokół klatki piersiowej stopniowo znikały, a oddech stawał się coraz lżejszy i pełniejszy. Obecnie, ciężko mi sobie wyobrazić dzień bez sesji oddechowej. Stały się one integralną częścią mojego dnia i widzę, jak wiele dobrego może wnieść praca z oddech do codziennego życia.
Być może Ty też odczuwasz dyskomfort podczas oddechu taki jaki ja kiedyś odczuwałem. Jeżeli tak, to ten film nagrałem właśnie dla Ciebie. Dzielę się w nim swoją perspektywą na napięcia w ciele podczas oddychania i prowadzę mini sesję oddechową.
Sprawdź także inne ćwiczenia oddechowe.
Sylwek

Podobał Ci się ten wpis?

Jeśli tak, to dołącz do naszej społeczności, aby otrzymywać inspirujące materiały o medytacji i ćwiczeniach oddechowych. Dziękujemy!

Otrzymaj za darmo 7 medytacji na start

Zacznij swoją przygodę z medytacją, zmniejsz stres i zadbaj o swoje zdrowie!