Metoda Wima Hofa po roku stosowania

Spis treści

W tym filmiku dzielimy się naszymi wrażeniami po roku stosowania metody Wima Hofa. Zobaczcie sami!

❄️ Metoda Wima Hofa 🚿 — czy było warto? 🤔

Czy nadal stosujemy Metodę Wima Hofa (prawie rok odkąd kupiliśmy kurs online)?

Metoda Wima Hofa na stale zagościła w naszym porannym rytuale. Najpierw robimy sesję oddechową, a potem bierzmy zimny prysznic, co bardzo pomaga się rozbudzić i dobrze zacząć dzień. Zimny prysznic trwa około 2-3 minuty i nie odkręcamy wcale ciepłej wody.

Jaki gadżet pomaga Sylwkowi mierzyć swoje postępy w MWH?

Jest to opaska na rękę, która pomaga mierzyć nasycenie tlenu we krwi. Dzięki temu możemy obserwować stan hipoksji, czyli niedotlenienia. Jest to bardzo korzystne dla zdrowia, aby pobyć w tym stanie przez kilka minut dziennie.

Czy zimne prysznice są dla nas nadal tak samo zimne?

Na początku był bardzo zimne i trudno było wytrzymać nawet 30 sekund. Teraz nawet zimą stosujemy zimne prysznice i jest nam dużo łatwiej je znieść. Ciężko nam nawet wyobrazić sobie poranek bez zimnego prysznica. Pomagają natychmiastowo na ból głowy czy uczucie ciężkich nóg.

Czy sesje oddechowe są już dla nas łatwiejsze?

O wiele łatwiej nam się oddycha i możemy zdecydowanie dłużej wytrzymać na bezdechu. Na początku było to dla nas trudne i męczące, teraz jest to dalej pewien wysiłek, ale bardzo przyjemny.

Co łączy Nagrodę Nobla i Metodę Wima Hofa?

Naukowcy odkryli, że hipoksja (czyli stan niedotlenienia) przy kontrolowanym treningu przynosi ogrom korzyści zdrowotnych i jest to podstawa działania metody Wima Hofa.

Czy nadal zamierzamy ją stosować?

Oczywiście i polecamy ją każdemu, kto chce mieć więcej energii i być zdrowszym!

Zapraszamy do obejrzenia naszej przygody z Metodą Wima Hofa tydzień po tygodniu.

Podobał Ci się ten wpis?

Jeśli tak, to dołącz do naszej społeczności, aby otrzymywać inspirujące materiały o medytacji i ćwiczeniach oddechowych. Dziękujemy!

Otrzymaj darmowy kurs wdzięczności

Zmniejsz stres i odczuwaj więcej szczęścia w swoim życiu!